Home

“iedereen is uniek”.

Wij geloven in de kracht van een heldere en unieke merkidentiteit.
Maar wat betekend dat nu eigenlijk? … en wat betekend dat voor mij?
Zoals ieder mens uniek is, is ook iedere organisatie bijzonder en onvergelijkbaar. Dat komt omdat het bedrijfskapitaal – lees: alle medewerkers – zijn eigen kernwaardes heeft. Als je deze overkoepeling en kracht (de Why) in kaart hebt, weet je wat jouw organisatie zo uniek maakt! Wij geloven dat dat de reden is waarom klanten jouw klanten zijn! Wij helpen je graag naar de zoektocht van dit fundament.

Voorbeeld cases: de Lavei, de Welp, Marktkauf

“Wij willen het verhaal vertellen”.

Wij vertellen een mooi en uniek verhaal die jouw doelgroep aanspreekt.
Iedere doelgroep heeft namelijk zijn eigen benadering nodig. Je potentiele klanten bevinden zich op allerlei ‘wegen’ en zijn aan te spreken met de juiste taal! Spreek jij deze taal? Vertel jij het goede verhaal? Wij helpen je graag met de juiste rap of een goed psalm! Het is de juiste toon die de muziek maakt! en oh ja… een beeld zegt meer dan 1000 woorden – dus en slecht beeld helaas ook! Daar hebben wij ook wel kaas van gegeten – mag het een onsje meer zijn?

Voorbeeld cases: You Lucky Bird, de Welp, Marktkauf

“mooie en goede dingen maken”.

Wij maken creatieve communicatie – op alle kanalen die nodig zijn om jouw doelgroep te bereiken! Wij maken uiteraard mooie dingen, maar is dat de ware intentie? Communicatie is ons groot goed en daar herkend goede reclame zich in. Maar al maak je de mooiste dingen; komt het dan terecht waar het moet komen? Ben je met losse flodders aan het knallen of maak jij gebruik van de media waar de doelgroep zich bevindt? Door onze ervaring en innovatie weten wij de juiste snaar te raken met de goede instrumenten!

Voorbeeld cases: Julius Meinl, de Welp, Marktkauf